Hizmetlerimiz

Ana Sayfa / Hizmetlerimiz

Genel Cerrahi, Kısırlaştırma, Ortopedik Cerrahi Artık Korktuğunuz Kadar Zor Değil!

%100 Hijyenik Şartlarda ve Deneyimli Ellerde; Minik Dostunuzun Cerrahi Operasyonları Artık Korktuğunuz kadar Zor ve Tehlikeli Değil! Deneyimli Veteriner Hekim Rana Tellioğlu; Bostancı’daki RanTe Veteriner Kliniğinde minik dostlarınızın her türlü Cerrahi Operasyon, Muayene, ve Tedavi İşlemlerini Güvenli ve Sağlıklı koşullarda gerçekleştirmektedir.

Ortopedi, Medikal Tedavi, Cerrahi ve Daha Fazlası..

Küçük dostlarınızın hastalığında veya travma sonrası iyileşmesinde uygun ve doğru ilaç tedavisi önemli bir  unsurdur. Doğru Teşhis sonrası Doğru Tedavi için Tecrübelerimizle hep yanınızdayız.

Kediniz, Köpeğiniz veya diğer evcil hayvanlarınızın da sizlerle birlikte seyahat edebilmesi için Bakanlığa bağlı hayvan sağlığı sistemine kayıt olması gerekmektedir. Evcil Hayvanlarınızın Pasaport, Mikrochip, ve diğer gerekli düzenli Aşı ve Paraziter uygulamalarını Kliniğimizde hızlıca yaptırabilirsiniz.

Bazı özel durumlarda sizlerle birlikte seyahat edemeyecek minik dostlarınızı eşe dosta konu komşuya bırakmaya çekiniyor musunuz? Bostancı ve civarında evcil hayvanlarınızın tatillerde veya seyahatlerinizde evde yalnız kalmaması, hijyenik ve güvenilir bir ortamda konaklaması için Yatılı Konaklama (Pet Pansiyon) hizmeti sağlıyoruz.

Kedi ve Köpeklerde Yerimiz Sınırlı olduğundan rezervasyon için irtibata geçmenizi önemle rica ederiz.

Deneyimli Veteriner Hekimimiz fiziksel muayene ile bir çok hastalığı teşhis edebilir. Ancak bazı iç hastalıklar veya ortopedik müdahaleler öncesinde kan tahlillerinin yapılması, röntgenle görüntüleme sağlanması tedavi için büyük önem taşır. RanTe Veteriner Kliniğinde; Teknolojik Ekipmanlarla, Laboratuarımız, ve Dakikalar içinde %100’e yakın doğru sonuç veren Hızlı Test Kitlerimiz ile hiç vakit kaybetmeden hastalığa çözüm üretiyoruz.

İki kedi, 1 Kediden iyidir. Ama onlarca kedi hem annenin, hem de diğer kedilerin sağlığını kontrol etmenizi riske sokabilir. İstenmeyen gebelikleri önlemek, Gebe kalmayacaklarsa ilerde Rahim, Penis veya Meme Tümörü gibi hiç istenmeyecek rahatsızlıkları engellemek için  Kısırlaştırma konusunda uzman tecrübemizle hizmetinizdeyiz. Doğuma hazırlanan kedi ve köpeklerin muayene rutin kontrolleri ve doğum sırasında tıbbi desteğini sağlıyoruz.

Her Türlü Acil Destek için Bir Telefon Kadar Uzağız

Bostancı, Küçükyalı, Suadiye, Maltepe, Kartal, Göztepe, Erenköy, Kadıköy… 7 gün 24 saat Acil Destek alabileceğiniz bir Veteriner Kliniği arıyorsanız, artık size bir telefon kadar uzağız. Haftanın her günü 10:00-22:00 arasında Bostancı’daki Kliniğimizde bizleri ziyaret edebilir. Bu saatler dışındaysa 7/24 Telefon numaramızdan arayabilir veya WhatsApp’tan bilgi alabilirsiniz. Acil Durumlarda gelmeden önce arayıp bilgi almanız önemlidir.

Acil Destek ve İrtibat için Bize Ulaşın Sayfamızdan iletişim kanallarını kontrol edebilirsiniz.

+90 216 747 1 444 nolu hattı arayabilir veya WhatsApp’tan bilgi alabilirsiniz.

Kliniğimizdeki Misafirler

Her Erkek Traş Sonrası Biraz Acıkır