Bostancı Veteriner

Ana Sayfa / Bostancı Veteriner

BOSTANCI VETERİNER

Evlerimizde bakmaktan büyük mutluluk duyduğunuz kedi köpek kuş gibi evcil hayvanlarınız için bakım besleme hastalıklarının tanısını koyup tedavi ettirebileceğiniz yer olarak sizlere hizmet sunmaktan büyük mutluluk duyarız. BOSTANCI VETERİNER kliniğimizde herhangi bir kemik doku hasarında kediniz veya köpeğinize röntgen hizmeti, Dostlarınızın rutin kontroller için kan tahlilleri (tam kan sayımı, biyokimya değerleri, hızlı test kitleri) gibi bir çok teknolojiyi barındıran veteriner kliniğimizde evcil hayvan dostu kliniğimizde bostancı’da siz hasta sahiplerimize hizmet vermekteyiz.

Kediniz veya köpeğiniz hastalandığında muayene, teşhis, hasta takibi ve tedavi hizmeti vermekteyiz. Rutin olarak aşı takibi, aşı uygulamaları yaparak onları olabilecek viral hastalıklardan korumuş oluyoruz. Mikroçip uygulaması ile minik dostunuz kaybolduğunda sizlere dönüşünü hızlandırıyoruz. Laboratuar(tam kan sayımı, biyokimyasal değerler, hızlı test kitleri) hizmetimizle güvenli ve hızlı sonuçlar almanızı sağlıyoruz. Cerrahi (ortopedi, kısırlaştırma, doku yaralanmaları, genel cerrahi,kastrasyon) olarak da minik dostlarımızın sağlığı için hizmet vermekteyiz. Kliniğimizde kediniz veya köpeğiniz için hijyenik koşullarda kuaför hizmeti de sunuyoruz. Dostlarınızı güvenle bırakabileceğiniz bir pansiyon hizmetimizde bulunmaktadır. BOSTANCI VETERİNER olarak kedi köpek ve diğer evcil hayvanların en doğru en iyi ve en hızlı şekilde güvenilir sonuçlar elde ediyoruz. Bu sayede hem evcil dostlarınızın hem sizin sağlığını tehlikeye atmadan bir arada uzun süre ve kaliteli bir yaşam sunuyoruz.

Herhangi bir durumda bilgi almak için 7/24 Whatsapp hattımızdan bilgi alabilir. Acil durumlarda gelmeden önce arayarak ön bilgi alıp sonrasında BOSTANCI VETERİNER kliniğimize getirebilir en iyi ve güvenilir şekilde evcil dostunuza bakılması için bizlerden yardım alabilirsiniz. Dostunuzun sizlerle uzun ve kaliteli yaşayabilmesi için bizler buradayız.

BOSTANCI KEDİ VETERİNERİ

Evde beslemeye en uygun olan dostlarımız kedilerdir. Bostancı veteriner olarak iyi bir donanımla siz ve minik dostlarınıza en iyi hizmeti vermekteyiz. Kedilerin bakım ve beslemesi kolay hatta hareketleri ve şirinlikleriyle çoğu zaman bizleri güldürebilmektedirler. Fakat hasta oldukları zaman destek almalısınız. Rutin olarak BOSTANCI VETERİNER kliniğimizde check-up yaptırıp herhangi bir sağlık problemi var ise erken teşhis ile kedinizi hastalıklardan koruyabilirsiniz.

BOSTANCI KÖPEK VETERİNERİ

Biz insanların can dostu olan köpeklerimiz nede sevimlilerdir ve bir o kadar da yaramaz. Köpeklerde tıpkı kediler gibi bakması oynaması oldukça eğlencelidir. Sevimli hareketleriyle de tüm yaptıkları yaramazlıkları bizlere unutturabilirler. Köpek ve kedilerin ömürleri biz insanlar kadar uzun değildir ve köpek dostlarınızın sizlerle daha fazla ve sağlıklı vakitler geçirmesini istiyorsanız düzenli kontrollerini aşılamalarını ve bakımını yaptırmanız gerekmektedir.  Kliniğimizde kontrollerini yaptığımız tüm canlıların siz istediğiniz süre boyunca takibini sürdürmekteyiz.

Bostancı Acil Veteriner

Acil Durumlarda Kediniz Köpeğiniz ile ilgili şüphelendiğiniz olası bir müdahale gerektirecek durumlarda bir telefon kadar uzağız. +90 216 747 1 444 nolu telefonu arayabilir veya yine aynı numaradan WhatsApp ile bilgi alabilirsiniz. 7/24 Acil Destek ve Açık Veteriner Kliniği bulmanın zorluğunu yaşıyorsanız, Küçükyalı, Maltepe, Göztepe, Bostancı, Ataşehir veya Çevresinden gelecek hasta sahiplerimiz için en iyi veteriner Kliniğini arıyorsanız Google Haritalarda Linkinden tıklayarak bize ulaşabilirsiniz.