, Blog | RanTe Veteriner Kliniği

Ana Sayfa / Blog
Kedimin Karnı Şişti

Kedinizin karnı şiştiğinde bunu iyi değerlendirip dikkatlice takip etmelisiniz. Kedilerde karın şişikliği her zaman ölümcül olmasa da ciddi tehlike ve hayati tehditler oluşturabileceğini göz ardı etmemelisiniz.

Daha Fazla Oku
Köpeğim Şeker Hastası mı?

Köpeklerde Diyabet Nedir?
Köpeğim Şeker Hastası mı?
Diabetes Mellitus (diyabet), tüm köpekleri etkileyebilen nispeten yaygın bir kronik hastalıktır, ancak beş yaş ve üstü orta yaşlı köpeklerde daha sık görülür

Kedi ve Köpeklerde Diş Sağlığı

Besleyip Bakımını üstlendiğimiz kedi ve köpeklerin ağız ve diş sağlıklarına daha az önem veriyor veya gözden kaçırıyoruz. Ağız ve diş sağlığı bizim için ne kadar önemli ise kedi ve köpekler içinde oldukça önemlidir.

Giardia Nedir?

Giardia İnsana Bulaşır Mı?
Kedi ve Köpeklerde Giardia Nasıl Tespit edilir?
Giardia Belirtileri nelerdir, Öldürücü müdür?

Giardia; Bağırsaklara yerleşip hastalığa neden olan tek hücreli bir protozoadır. Giardia Hayvanlardan İnsanlara Bulaşabilir! Tedavisi..

Renk Değiştiren Kedi

Renk Değiştiren Kedi "Elli"
İnsanlarda da görülen Vitiligo hastalığı bir kediyi ne kadar sevimli yapabilir? Elli Sahiplenildikten sonra renk değiştirdi. Siyah Elli Artık Benekli ve çok Sevimli!

Kuşunuza Bunları Yedirmeyin!

Kuşunuzu Korumanız Gereken Besinler

Pek çok hayvanda olduğu gibi kuşlar için de çikolata koca bir yasaktır. Çok tuzlu, şekerli ve yağlı mamalar da sağlıklı bir seçim olmayacaktır. Ayrıca kuşunuzu evdeki süs bitkilerinden de uzak tutmalısınız.