Ataşehir Veteriner

Ana Sayfa / Ataşehir Veteriner

Ataşehir Veteriner

Ataşehir Veteriner kliniğimizde minik dostlarımızın sağlıklı bir yaşam geçirmeleri için hizmet vermekteyiz. İyi, güvenilir ve güler yüzlü veteriner hekim veya veteriner kliniği aradığınızda biz buradayız. Çeşitli hizmetler sunarak siz hasta sahiplerimizin ve hastalarımızın dertlerine çözüm üretiyoruz.

Kliniğimizde;

• Muayene,
  • Tanı Yöntemleri,
  • Teşhis,
  • Tedavi,
  • Laboratuar (Hemogram, Biyokimya, İdrar Analizleri),
  • Hızlı test kitleri,
  • Röntgen,
  • Mikroçip Uygulaması,
  • Koruyucu Hekimlik,
  • Aşı Takibi,
  • Veteriner Diyet Mamaları,
  • Pet Kuaförü,
  • Pet Otel Konaklama gibi çeşitli hizmetleri siz değerli hasta sahiplerimize ve hastalarımıza sunmaktayız.

Kliniğimiz her daim temiz ve sürekli dezenfekte edilmektedir. Bu nedenle rahatlıkla minik dostunuzu bize emanet edebilirsiniz. Minik dostunuz hastalandığında ise bizlere güvenip en iyi tanı yöntemleri ile en doğru teşhisin konup en iyi şekilde tedavi edileceğinden emin olabilirsiniz.

Ataşehir Kedi Veterineri

Kliniğimizde kedinizin rutin kontrollerinin hepsini yaptırabilir aşı takibini sağlayabilir ve herhangi bir sorunu olduğunda tedavisini yaptırabilirsiniz. Kedinizin yaşı ilerlediği dönemde her yıl bir kez mutlaka kliniğimizde check- up yaptırmanızı öneririz. Check-up yaptırdığınızda herhangi bir sağlık problemi var ise bunu önceden görüp önlemini alabilir veya erken teşhis ile hayatını kurtarabiliriz.

Uzun süreli şehir dışına gideceğiniz zaman bizlere emanet edebilir güvenilir ellerde olduğunu bilerek gezinizi tamamlayabilirsiniz.

Kedinizin sadece sağlığıyla ilgilenmeyip genel bakımını da bizler üstleniyoruz. Traş tırnak kesimi kulak ve göz temizliği gibi bir çok konu ile yakından ilgileniyoruz. Kullanılan bütün aletlerimiz siz gelmeden öncesinde steril ediliyor sizden sonra da diğer miniğimiz için yine sterilizasyonu sağlanıyor.

Ataşehir Köpek Veterineri

Köpek bakımı özellikle evde kedinin bakımı kadar kolay olmasa da çok eğlenceli ve güzeldir. Daha fazla insana düşkünlerdir, hareketlidirler, oburlardır, en önemlisi tuvalet için dışarı çıkmak durumundadırlar. Köpeklerin hasta olma ihtimalleri kedilere göre daha yüksektir. Çünkü kediler çoğunlukla evde yaşarlar köpekler ise sürekli dışarı çıkar ve virüsler ve bakterilerle daha fazla karşılaşırlar.

İnsanlarla olan dostlukları ile bilinen köpekler de tıpkı kediler gibi bakımı hem keyif veren, hem de bazen zorluk çıkartabilen canlılardır. Bu sebeple diğer tüm evcil hayvanların olduğu gibi köpeklerin de bakımı önemlidir.  Köpeğinizin sağlıklı ve uzun bir yaşam sürmesini istiyorsanız, gerekli olan tüm bakımı, aşılarını ve sağlık kontrollerini düzenli bir şekilde yaptırmalısınız. Hepsi için Ataşehire çok yakın bir Veteriner Klinik olarak hizmet vermekteyiz.

Aklınıza takılan herhangi bir soruda veya yaşadığınız herhangi bir sağlık probleminde 0216 747 14 44 Whatsapp Numaramız üzerinden 7/24 bizlere ulaşabilir gerekli bilgileri edinebilirsiniz. Her türlü acil durumda Ataşehir’de bulunan Veteriner Kliniğimize uğrayabilirsiniz. Ulaşmak istediğiniz her bilgiye bizi arayarak, geçerken uğrayarak, Whatsapp Acil Veteriner üzerinden veya web sitemizden ulaşabilirsiniz. Ataşehir Veteriner Kliniğimizde yüksek performansta ve en hızlı şekilde sizlere hizmet vermekteyiz. İşimizi özveri ile yerine getiriyoruz. Bu mesleği yaparken biz çok mutluyuz umarız sizlerde buradan mutlu olarak ayrılırsınız.

Ataşehir Acil Veteriner

Acil Durumlarda Kediniz Köpeğiniz ile ilgili şüphelendiğiniz olası bir müdahale gerektirecek durumlarda bir telefon kadar uzağız. +90 216 747 1 444 nolu telefonu arayabilir veya yine aynı numaradan WhatsApp ile bilgi alabilirsiniz. 7/24 Acil Destek ve Açık Veteriner Kliniği bulmanın zorluğunu yaşıyorsanız, Küçükyalı, Maltepe, Göztepe, Bostancı, Ataşehir veya Çevresinden gelecek hasta sahiplerimiz için en iyi veteriner Kliniğini arıyorsanız Google Haritalarda Linkinden tıklayarak bize ulaşabilirsiniz.